Asociaţia Română de Hipnoză Clinică, Relaxare şi
Terapie Ericksoniană
Curs de formare profesională continuă
BACAU, 1-2 noiembrie , 20014
Schimbarea prin psihoterapie.Protocoale,planuri de intervenție și tratament.
Public țintă
Cursul se adresează psihologilor clinicieni, psihoterapeuților
Sediul: Bacău, Calea Mărăşeşti,nr.18, bl. 18, sc. B, ap. 4, cod 600019,
Date de contact: Tel. 0740188216
Email: psycostache@yahoo.com
www.psihologie-marianacostache.ro
Formator: Psih.dr. Costache Mariana
Total ore: 20
Credite: 20
Taxa 5 euro/h
Obiectivele cursului
– consolidarea și aprofundarea cunoștințelor teoretice din domeniul Psihoterapiei
– formarea și consolidarea abilităților practice în Psihoterapie (copii, adolescenți și adulți)
Competențe instrumentale
– relația terapeutică, alianța terapeutică,
– evaluarea clinică, modele de analiză funcțională a problemelor
-demersul terapeutic, planul de intervenție
Competențe interpersonale
-comunicarea și relaționarea profesionalizată
Competențe sistemice
-utilizarea principiilor, metodelor și tehnicilor științifice în Psihoterapie
-cunoașterea și respectarea codului deontologic al psihologului clinician și psihoterapeutului
PROGRAMA CURSULUI
Sâmbătă și duminică
1.Conceptele de Rezistență , Schimbare și Învățare în psihoterapie
2.Protocoale și Planuri de intervenție și tratament -Tulburările de anxietate:
-Anxietate generalizată
-Tulburare de panică
-Fobie socială
-Tulburare de stres posttraumatic
3. Protocoale și Planuri de intervenție și tratament – Depresie
4. Protocoale și Planuri de intervenție și tratament – Insomnie
5.Protocoale și Planuri de intervenție și tratament – Adicții( alcool,tabagism, bulimie)
6. Protocoale și Planuri de intervenție și tratament –Probleme comportamentale (agresivitate, furie, revoltă,ură)
7. Protocoale și Planuri de intervenție și tratament-Durere
8.Evaluarea cunoştinţelor
NOTĂ
Prezentarea acestor categorii de tulburării urmează demersul
-Descrierea clinică, caracteristici asociate
-aspectele supuse evaluării, alegerea instrumentelor de evaluare, prelucrarea datelor, sintetizarea informaţiilor
-construirea planului de tratament şi intervenţie personalizată
-consilierea părinţilor /tutorilor , acordul acestora, începerea terapiei.
-modele teoretice-aplicaţii practice.